2009/11/27

En tiedä. En yksinkertaisesti tiedä. Olen todellakin aivan tyhjä! En tunne mitään. Kunhan olen vaan tyhjä kuori... Miksi näin? En tiedä!

Minulla on roolipeli menossa ystäväni kanssa ja tällä hetkellä päähahmonani on Ikuma, joka on hyvin masentunut hänen rakkaan siskonsa kuoleman takia. Ikuma ei kykene tekemään muuta kuin nukkumaan ja kaiken aikansa, mitä hän on hereillä, hän itkee.

Vaikuttaako kenties hahmoni minuun? En tiedä. Jotenkin... oikeasti tunteeton olo. Puranko kaikki tunteeni tällä hetkellä tuohon hahmoon? Se on mahdollista.

Ikuma on yksi rakkaimpia hahmojani ja hänessä onkin paljon minua. Luonteenpiirteet ja tälläiset. Muutamia hyvin radikaaleja eroja kuitenkin meillä on ja se tekee Ikumasta Ikuman ja minusta minun. Enhän voi pelata itseäni, enhän?
Tosin, suunnittelin, että Ikuma yrittäisi itsemurhaa, koska ei kestä sisarensa menetystä... Itsemurha on ajatus, josta en pääse irti. Se pyörii aina päässäni. Saatan sanoa, ettei pyöri, mutta silloin voit sanoa minulle: "Valehtelet."

Vaikka tällä hetkellä, vaikka minulla onkin todella tyhjä olo, haluaisin olla kuin Ikuma; maata koko ajan sängyssä, itkeä ja nukkua. Mielialani heittelevät liikaa, ja se on raskasta. Ehken näytä sitä, miten mielialani vaihtelee, mutta sitä se tekee. Olen aina niin väsynyt. Haluaisin vain nukkua koko ajan ja itkeä tämän pahanolon tunteen ja väsymyksen takia.

Eikö Ikuma olekin kaunis? <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti