2009/11/27

Heräsin juuri. Huomenta. Tekisi mieli vain nukkua lisää. *huokaus* Tekis mieli vaan nukkua, nukkua, nukkua ja nukkua. Itkemään en pysty, vaikka haluaisin. Oon tainnut itkee joskus liikaa. Joskus itkin oikeasti joka ilta. Oloni on tällä hetkellä edelleen aika tyhjä... Ei jaksaisi tehdä mitään, eikä tosin kiinnostakaan. Väsyttää ihan vietävästi, mutten kuitenkaan saa nukuttua enää. No, jaa... Sellaista se elämä joskus on.

En taida kouluunkaan enää lähteä. Meillä olisi tänään tutustuminen amiksen logistiikkalinjaan Varian Rälssitien toimipisteessä. Eilen olin autonasentajien linjaan tutustumassa, ja pidin siitä. Logistiikka ei tosin kiinnosta pätkääkään, joten turhaan mä sinne enää raahaudun... En kerkeis ku ehk puolekstoist tunniks. Ihan sama!
Huomennakin olis koulupäivä. Meijän koululla on Oskarinmarkkinat ja joudutaan menee sinne myymään. No, mä oon siellä myymässä neljästä tunnista kolme.

Kävin eilen hakemassa vuoden ensimmäiset joululahjat: pikkusiskolle ja parhaalle ystävälleni. Molempien lahjat on ihania, ja uskon, että he pitävät niistä todella. Tosin, ne eivät ole kovinkaan isoja, mutta ajatushan on tärkein, eikö niin? Joulukorttejakin pitäisi väsätä. Ei jaksaisi. Minulla on monta keskeneräistä korttia ja ei yhtään valmista vielä. Muutamat ovat melkein valmiita. Katsotaan jaksaisinko tänään tehdä niitä.

Pitäis tänään olla taas mun parhaan ystävän kanssa. Just mukavaa. Pääsee ehkä ropettaa tänään taas Ikumaa, ja mahdollisesti jotain muutakin. Riippuu saadaanko me toi eilen illalla kesken jäänyt kohtaus loppuun. Normaalisti menisin hänen luokseen koko viikonlopuksi, mutta huomisen koulupäiväni takia en ole ainakaan tänään menossa hänelle. Katsotaan sitten, miten lauantai.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti