2010/10/12

Helvetti, ku ei enää parhaimpiin ystäviinkää voi enää luottaa!

2 kommenttia:

  1. Luin sun blogia jonkin aikaa, suoraan sanoen elämäni on aika samanlaista. Tosin olen kyllä sinua nuorempi... ja olen kans sairaan masentunu ja ajattelen aika samalla tavalla kuin sinä ja teen samoja juttuja kuin sinä. Mutta olen ihan yksin, tsemppiä sulle ja kaikkee hyvää

    VastaaPoista
  2. Hei sinullekkin Kay :) Olen itse hieman samassa tilanteessa oleva nuori. Ja kun sanoit, ettei ystäviin voi luottaa minusta tuo on kamalaa : < Sinulla on myös samoja harrastuksia kuin minulla :) Jos haluat joskus ota yhteyttä <3 Mulle voi tulla jutustelemaan jos on huono olla tai muuta. En levittele. VANNON! En ole kertaakaan pettänyt ihmistä. (Anteeksi. voi kuulostaa kamalan tungettelvalta heti tällainen teksti ja et varmasti heti luotakkaan ^^''') Mutta tosiaan :) Mulle voi tulla jutusteleen <3 "minunpienenihmisenelämä" (blogini)

    VastaaPoista