2010/10/01

Ehkä voisin oikeesti yrittää taas kirjotella tänne aktiivisesti. Ihmiset vois arvostaa sitä ja onhan se ihan kiva kirjottaa suomekski, nii ei tarvii aina sitä enkkua sössöttää, vaikka sössötän sitä ihan mieluusti.

Joo, oltiin siellä stadissa tyttöystävän kanssa ja törmättiin siellä sitten tuttuihin. ^^ Joo, tiedettiin khyl et pari tyyppii saattas olla siellä. Jäätiin sit niiden kanssa juttelemaan siihen, mikä oli tosi kiva! Tyttöystävä kyllä joutu lähtemään kesken japanin tunnille, mutta eipä se minua haitannut. Mulla oli tosi hauskaa jätkien kanssa! Näin myös muutaman muun tutun, joita en ois ihan heti uskonu näkeväni. ^^ Mutta tosi kivaa kyllä oli! Pitäs käydä useemmin Helsingissä... ^^'''

No, ehdin just tulla kotiin ja sitten tyttöystävä ilmottiki jo, että on tulossa tänne päin. Ehdin käydä kaupassa nopeasti ja hän olikin sitten jo meillä. Pakkasin kamat ja nyt olen hänen luonaan ja juttelen msn erään turkulaisen ystäväni kanssa, josta on tullut näin lyhyessä ajassa aika läheinen minulle. ^^ Odotan syyslomaa, sillä olen silloin menossa hänen luokseen. ^^

Jooh... Äsken iski aika paha ahdistus... No, ei siinä mitään. Meni ohi... Suurimmilta osin... Tuo turkulainen ystäväni heitti minulle muutaman tosi suloisen dorama-linkin ja ne piristivätkin aika paljon. ^^ Kiitos! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti