2009/12/17

Juuuh, tulin äskettäin kotiin. Oltiin Mannissa sen mun kaverin kanssa. ^^ Satuin törmäämään samalla mun hyvään ystävää, jota en nää tyyliin ikinä! Sovittiin, että nähdään jossain vaiheessa nyt ennen joulua. Pitäis nähdä myös tää mun kaveri uudelleen tässä joululomalla. Ajateltiin kattoa tossa uuden vuoden ympärillä jossain vaiheessa, pitää kattella. Oli kiva nähdä tälleen kerhojen ulkopuolella. Löysin samalla reissulla kivan pikku lisäyksen mun parhaan ystävän joululahjaan. ^^_v Pitäis paketoida hänen lahja nyt kun korttikin on vihdoin valmis.

Tässä nyt sitten kattelen Criminal Mindsia ja ropetan. Criminal Mindsissa tulee khyl mun ehdottomasti lempijakso, Kiima. Ropessa mulla on hahmoja Rena, Jui, Maki, Agato ja Rame. Ihania hahmoja kaikki ^^ Ja hirveen vaaleenpunanen olo. Hitsi! Ulkona tulee lunta! Oli tosi nättiä äsken tulla kotiin ja kävellä tuolla lumi sateessa <3 Saatiin sittenkin valkea joulu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti