2009/11/30

Iltaa. No, kävin siellä nuorten psykiatrisella poliklinikalla. Kunhan juteltiin mun mielialoista ja sellasesta. Sen jälkeen menin mun parasta ystävää vastaan ja olin loppu päivän hänen kanssaan. Kävin myös roolipelikerholla, vaikka en olisi yhtään jaksanut. En jaksa katsoa enää kerhonohjaaja kaverini naamaa. Hän on myös exäni ja yrittää olla läheinen ystäväni, vaikkei todellakaan ole sitä... En jaksa häntä!

Oon roolipelannu koko päivän. Aluksi pelasin Juria ja Ledaa ja nyt myöhemmin vaihdoin Kokoroon, joka on aika symppishahmo. Suloinen, arka, pieni uke. Tosin ei niin arka kuin esimerkiksi ystäväni hahmo Ryo, joka arempaa ja suloisempaa hahmoa saa hakea. Nomuttasjuuh...

Aluksi puhuin tosi paljon tänään, mutta jotenkin hiljeni taas... Ei huvittais jutella ihmisten kanssa enää, etenkään nyt kun tulin kotiin. Ropetus kuitenkin jatkuu ystäväni kanssa tässä koko ajan.

Tänään tulisi televisiosta Geishan muistelmat. Yksi suosikkielokuvia. Todella kaunis. Jätän sen kuitenkin katsomatta ja katson Täydelliset naiset ja Sinkkuelämää. Olen nähnyt Geishan muistelmat varmaan sata kertaa, ja minulla on muutenkin se DVD'nä. Se on kuitenkin ihana elokuva. En voi muuta sanoa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti